Emilia-sminkar mig

shue alla !
Idag är det den dagen jag fruktar mest .. MÅNDAG ! gaaah
som jag sa förrut efter en skön helg så måste man börja om i 5 dagar till . vet någon hur lång tid det är kvar till höstlovet ? Aja jag sitter och sminkar mig framför datorn , men det går inte så bra blir så inne i datorn och jag vet hur det kommer bli sen , jag kommer få stressa så att brallorna brinner upp .
jag måste köpa en ny maskara och foundation , jag har köpt H&M foundation den är rätt så bra om man har en fukt kräm under, men dom tar slut jätte snabbt . Fast om man tänker på priset 50 kr lixom.



Nu måste sminka och platta håret klart, ha en bra måndag <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

det är faktiskt bara 3 veckor kvar till höst lovet och innan det är det elevensval vecka,så det är typ 2 veckor kvar hah <3

2008-10-06 @ 16:01:36
Postat av: Linnea

va? gud vad skönt.. för mig är det typ bara en riktig skolvecka kvar då eftersom jag har gått och blivit sjuk, kommer troligtvis inte imorgon heller.. och på torsdag om jag är frisk har vi orientering :)och fredagar är ju sköna.. så!

Är det nästa vecka det är elevens val?

2008-10-07 @ 13:57:07
Postat av: Emilia

krya på dig linnea<3

nej veckan efter det :)

2008-10-07 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0