Emilia- tack och förlåt

hej , förlåt att jag inte skrivit på ett tag , men det har hänt så mycket den här helgen !
Jag tror alla vet att det var kaos i fredags. jag säger sanningen , ja jag var packad låg och spydde och kommer nästan inte ihåg någonting !
Just den kvällen så nattvandrade min mamma för första gången , så hon har berättat allt som hände den kvällen för mig och jag började stor böla .
Men när vi var i Luxparken alla 40 pers som skulle vara på festen så kommer helt plötsligt 20 pers och börjar slå folk, ( jag trodde det var nattvandrare som kom så jag försökte springa/gå så gott jag kunde ) Det kom 6 polisbilar och dom spärrade av hela lilla essingen så dom kunde hitta dom som slogs. men som sagt jag kommer inte ihåg någonting !
Som alla vet så fick ju alla föräldrar reda på allt det som hände i fredags , inte konstigt va ?
Jag vet igentligen inte vad jag har fått för straff , men vad jag har hört så ska alla föräldrar ha ett möte och så ska alla ha samma regler ett tag , och det som snart är höstlov :(
Jag får skylla mig själv , men det som känns jobbigt är att jag verkligen inte kommer ihåg någonting och det är läskigt, så jag vill säga tack och förlåt till alla som hjälpte mig den kvällen. Och alla ni som blev slagna den kvällen,  hoppas verkligen ni mår bra !
Jag som lovade att ta bilder, nu kanske ni alla förstår varför jag eller hedda inte hade ork eller tid att ta bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0