Emilia- vilket höstlov -.-

hejhej .
Efter allt som hände den där fredagen , så får jag bara vara ute till 22.00 och inte sova över på en månad, så jag kallar det för utegångsförbud.. alla går ut på kvällarna, men alla går ut så sent så jag hinner bara vara med i en timme isåfall, kul -.-
men om en månad ska ni se , då är jag utvilad och är redo att gå ut och börja om på nytt, eller vad man säger , haha
Men jag som ville partaja hela höstlovet , men imorgon går jag ut , har inte varit ute sen höstlovet började. men jag samlar lite + poäng hos mina föräldrar så dom kanske kan minska någon vecka eller två med dom jävla reglerna . Längtar redan till jullovet ni kanske förstår varför , raight ?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men man få ju stå sitt kasst. Jag måste vara hemma 19.00 och sover inte hos nån förns än 2009, klå den ! :P

2008-10-30 @ 17:39:47
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0