hedda-är skittrött

Åååh nu är jag jättetrött så förvänta er inget långt inlägg om hur det var på Idol, men jag kan säga att vi hade kul och att fel person åkte ut. Men det viktigaste var att Johan fick stanna kvar för annars skulle Linneas höstlov vara förstört och jag skulle behövt åka med till småland för att hälsa på honom.
Imorgon åker min älskade Viktria till New york och jag kommer sakna henne som bara den och det blir inte bättre av lite avundsjuka precis, men jag hoppas hon får en skitbra resa. Vi får bara hoppas att jag överlever en vecka utan den människan, men det kanske lättar att jag vet att jag kommer få ett par Uggs när hon kommer hem. Jag kanske inte har sagt det men hon ska köpa till mig i New york för dem är billigare där så imorgon ska jag iväg och träffa henne och ge henne pengar. Jag kan inte bestämma mig vilken färg jag ska. Det blir antingen beiga eller mörkbruna, det lutar mest åt beiga. Vad tycker ni?
Yeye det blev att ganska långt inlägg ändå men bilder kommer imorgon för nu ska jag gå och lägga mig, Sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0