Hedda- en liten dagens

Hellu nu har jag pluggat, jag har gjort typ alla frågor och så har jag och mamma diskuterat dem. Om vi inte har sagt det så är det SO prov som vi har på onsdag och jag satsar på VG eller MVG. Riksdag och regering som vi håller på med nu är mycket svårare än Historia så imorgon blöir det jättemycket plugg. Men först ska jag ta en fika med mandi och cornelia men i kanske tar Cafe fix och då är det ju ganska nära hem.

Här kommer dagens outfit( förlåt för den suddiga bilden)

Kappa från Zara
Linne från H&M
Kjol från JC
knästrumpor från BIKBOK
Skor från H&M

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Åååh tack! Ja visst är den!

2008-10-06 @ 21:59:38
URL: http://orneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0