Hedda- en vanlig söndagskväll

Helllu, efter mitt förra djupa inlägg tänkte jag skriva ett lite "ytligare" inlägg eller vad man ska säga. Jag kan ju börja med att berätta vad jag har gjort idag. Jo först åkte jag och Linnea hem till Vikku där vi satt och pratade ett tag men sen behövde Vikku åka för hon skulle spela match så jag och Linnea åkte in till stan där vi träffade Anina och Elin för dem hade Tinnas busskort(ring mig Tinna) och sen gick vi också runt och kollade på lite kläder och skor och Linnea köpte ett jättefint par på H&M.  Och jag hittade många fina men inga perfekta så min jakt fortsätter. Lite senare åkte vi tillbaks till kungsholmen för alla affärer stängde. Så vi gick till cafe mocco och drack chailatte och pratade om livets mening(läs förra inlägget) och sen stack vi hem till Gustaf som bor alldeles bredvid men han skulle till hem till sin mamma och då stack jag och Linnea också hem för kl var typ 7. Och just det jag köpte en foundation också på H&m, jag hade ju planerat att spara pengar och köpa en sen men jag är i desperat behov av en så jag köpte en för 50 spänn och den är faktiskt helt OK. Så det får bli en MAC foundation nästa gång eller i julklapp kanske?:)
Här kommer lite fina kläder och min nya foundation.

Båda klänningarna kommer från American apperal(stavning?). Dem har öppnat en affär på götgatsbacken så jag tänkte sticka dit och kolla nån dag.

pusss♥

Kommentarer
Postat av: Lutta

spara pengar till hörtlovet hedda!

2008-10-20 @ 19:41:39
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0