Hedda- får inte gå ut

Hellu nu har jag duschat efter matchen som vi förlorade stort. Tänker inte berätta med hur mycket. Jag hade ju tänkt gå ut ikväll men icke sa nicke, efter allt som hände igår så vill padre att jag ska vara hemma. Men det vill inte jag.
För er som inte vet vad som hände igår var det så att vi skulle vara jättemånga hos Antonia på Lilla essingen men sen gick det överstyr och många drack lite för mycket och så. Så vi gick ner till LUX parken istället. Men efter ett tag kom massa killar springande, typ 30 st kanske och började slå folk(bara killar) ,jättemånga sprang därifrån men jag stod kvar för jag hade ändå inte hunnit efter dem andra i mina höga klackar. Plus att jag inte ville sticka ifrån dem som hade blivit slagna. Sen snackade jag  med några av de killar som hade slagit killarna som vi var med. För jag frågade vrf dem hade kommit dit och då var det typ för att nån av dem vi var med hade slagit deras kompis först och då skulle dem ge igen, det var ganska läskigt men det gick bra sen. Killarna lugnade ner sig och sen kom det nattvandrare också. Men polisen blev inblandad och dem stängde typ av lilla essingen. Nu har alla föräldrar också bestämt att dem ska ha ett möte eftersom det har hänt så mycket på senaste tiden.
Yeye det är iallafall anledningen till att jag behöver vara hemma ikväll, men jag ska försöka övertala honom iallafall.
Nu ska jag ringa madre för jag fick nya hörlurar(mina var typ helt sönder) men podden är hos madre så hon måste  ta med den. Menmen ni andra får ha en jättebra kväll och ring mig gärna och gör mig lite avundssjuk när ni är ute och har kul och jag sitter här hemma och deppar.
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0