Hedda- Fikat och pluggat

Hellu, nu tänkte jag plugga lite. Dagen har varit en helt vanlig dag. Efter skolan Åkte jag och Emilia till Cafe fix där vi skulle träffa cornelia så hon kom också dit. Jag och Emilia gjorde klart Engelskan också. Sen gick vi till prisextra och köpte lite godis. Jag och Emilia fick tillbaks vårat betyg på vårt prktiska prov på hemkunskapen och vi fick VG och vi är faktiskt nöjda:). Jag pratade också med min spanskalärare idag för hon ska typ dela upp klassen i en lite svårare grupp och en grupp som typ repeterar lite mer och jag var precis på gränsen så hon sa att jag kunde vara med i den lite svårare men jag funderar ändå på att vara med i repeterar gruppen eftersom jag alltid har haft det ganska svårt med spanska men jag får se. Hon sa inte vad vi fick på provet men jag gissar på G, men i spanska är jag faktiskt nöjd med G.
Imorgon har vi SO prov det är därför jag pluggar ganska mycket och jag ska faktiskt göra det nu också, det blir iallafall några timmars pluggande ikväll.
Jag glömde ta dagens outfit idag men Emilia lägger in lite andra bilder från dagen sen. Ha en super bra kväll, skriver lite senare ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0