Hedda-förstörda makaroner

Heelllu, idag har jag först varit i skolan sen så träffade jag Tinna och vi åkte in till Stan och kollade på kläder. Jag köpte inget eftersom jag är pank men Tinna la undan lite grejer som hennes mamma skulle köpa. Viktoria kom in till stan också för hon skulle lämna tillbaks ett par skor.
Nu är jag hemma och jag skulle göra makaro9ner men sen ska Gustav att jag borde göra stuvade istället så vi hällde i mjölk och nu är dem helt misslyckade.  Padre är inte hemma det är därför vi lagar mat. Men jag tror att vi går och köper ben `n´ jerrys och cola light och äter det till middag istället. Lättare och Godare. Yeye nu ska jag till konsum för makaronerna kommer inte att gå att äta, men ha det bra.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0