Hedda- fortfarande ingen kamera

Hellu  nu har jag ätit middag och funderar på att börja plugga men det lockar verkligen inte. Det känns viktigare att gå upp till padre och hämta kamera laddaren så plugget får vänta.
Idag har vi ju haft orientering och det gick faktiskt ganska bra för mig och Nea. Vi tog alla kontroller och det gick på 2 timmar. Resten av dagen har ju Emilia berättat om så det orkar jag inte skriva men sen när Emlia hade åkt hem från stan hittade jag en jättefin tröja på veromoda. Den var typ stickad tjock med polokrage och så var det fina mönster, den var  mörkgrå och vit tror jag. Försökte hitta en bild på internet men det fanns inte men jag ska nog köpa den på söndag för jag och Emilia ska in till stan då, jag måste bara tjäna lite pengar först(lycka till). Yeye nu ska jag gå till padre, ha det bra.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0