Hedda-Fotografering:)

Hellu, kom hem för ett tag sen frå fotograferinge på MAX som Emilia berättade om. Det var skitkul och jag hoppas vi får göra om det nån gång. Men så smart som jag är lyckades jag hälla ut Cola över hela min yxor innan vi skulle fotograferas men dem han torka ganska bra men det kändes som jag hade kissat på mig, men jag skyllde på Emilia och sa till fotografen att det var hon.
Nu ska jag och Madre ta en promenad, ganska skönt tycker jag(ibland).
Imorgon slutar vi 11 så jag och Emilia ska in till stan efter skolan och kolla på kläder, men tyvärr har jag inga pengar:(
Såg också  i Emilias inlägg att det ska vara ABBA tema på idol på fredag ocj jag blev skitglad man blir ju så himla glad av deras låtar men det finns en liten(stor) risk att vi kommer sjunga med väldigt högt i alla låtar så om ni inte ser oss hör ni nog oss.
Yeye nu ska jag gå, pussss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-10-22 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0