hedda- Fotografering

Helllu har precis kommt hem från att ha varit hos en fotograf på söder som skulle testfota mig, Emilia, Vikku och Ebba för en grej för MAX hambergare, det är typ en broschyr för deras anställda och så ska vi vara på framsidan.  Vi skulle vara där typ halv 7 så innan det var jag och Vikku hemma hos Antonia också, Anina var där från början men hon behövde tyvärr gå ganska tidigt. Efter att vi hade varit hos fotografen gick vi och åt på Mc donalds, ovanligt va?
Och när jag kom hem låg det en hundring på mitt skrivbord(överlycklig) , pappa hade lagt den där för att jag typ är helt pank.
Yeye nu ska jag dra men jag skriver senare.

pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0