hedda- god morgon

Heej idag är det måndag men ingen skola och det känns hur skönt som helst. Jag vaknade typ kvart i 9 imorse för jag somnade ganska tidigt igår.
Idag ska ju jag och Linnea åka till Nacka C men vi vet inte hur man tar sig dit, nån som vet?
Jag ska nog inte köpa nåt men jág ska kolla lite så kanske jag och mamma kan åka dit nån dag. Jag måste prova uggs också för Vikku vet fortfarande inte vilken färg hon ska köpa till mig.
Men jag tror jag kör på beiga alltså chestnut eller kanske sand, vad tycker ni?
Och tycker ni att jag ska ha höga eller låga?
Yeye nu ska jag gå och äta frulle, lägger in bilder från dagen när jag kommer hem.
pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0