hedda- halloween

Heelllu, igår glömde jag att skriva men jag gjorde ändå inget intressant. Vi gick ut och åt med farmor för hon har typ fyllt åt. Och sen hämtade jag ut mina gråa klackisar som har varit på omklackning. På kvällen satt jag, Lisa, Linnea och Jossan på Mc donalds och pratade.

Idag är det halloween. Eller jag tror det iallafall.
Om ett tag ska jag träffa Tinna och jag tror vi tar en tur in till stan. Jag har hittat en jättesöt kjol på Åhlèns som jag kanske ska köpa. Jag visar den i eftermiddag om jag köper den.
Jag hittar så himla mycket fina kläder hela tiden men jag har bara typ 300 kr och dem ska räcka i typ 2 veckor, så jag kan inte köpa nånting typ.

Just nu sitter jag här och zappar mellan TV shop och nån jävla ordlek, finns det verkligen ingenting annat dem kan visa?
Yeye jag tror jag slänger på SATC filmen, den är alltid lika rolig.
Lägger in dagens outfit lite senare, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0