Hedda- här kommer ett väldigt intressant test(not)

Jag hittade det här fina testet på Elin och Linneas blogg

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: yeee
Skrika: när jag blir glad
Sova: noo det är tråkigt
Ha ångest: jepp alltid söndagsångets
Skada dig själv med flit: noo vrf skulle jag?
Ta mediciner du inte borde ta: nee tar bara ipren
Vilja dö: neej jag vill leva föralltid
Drömma mardrömmar: heheh jepp
Drömma sexdrömmar: kanske det
Ta droger: neej
Försöka vara annorlunda: nepp jag är den jag är
Klä dig i svart: ye det händer ganska ofta
Gå till kyrkan: hihi nej det är tråkigt
Gå i skolan: japp men måste ju tyvärr
Röka: haha nee absolut inte
Hata folk: ye kanske nån
Lita på folk: ye alltid

VEM:
Vill du döda: kan inte säga
Rörde dig sist: hmm? Mamma kanske
Vill du slå: ingen för tillfället
Kysste dig sist:vet inte 
Kramade du sist: Lotta potta
Vill du prata med: Emilia (ring mig)
Skrek du på sist: hih Gustav antagligen
Vill du vara som: ingen
Vill du bli galet full med: haha det finns många
Gjorde dig riktigt glad senast: Lotta och essie när vi bestämde oss för att skippa träningen:)
Fick du sms från senast: Kommer inte ihåg
ringde dig senast: Tinna
Är vackrast på jorden: det finns väldigt många

HAR DU:
För många vänner: det går inte
Förföljelsemani: noo
Tvångstankar: neeppp inte längre
Någon annan psykisk sjukdom: haha nej jag är fullt frisk
Någon fysisk sjukdom: nej inte det heller
Någon skada: neej
Färgat håret: nee bara slingat
Brutit några ben: nepp
Några piercings: noopp
Egen dator: delar med Gustav(tyvärr)
Bra självförtroende: ibland, ibland inte
Kysst någon: jepp
Köpt kondomer: hihi nej
Tagit nakenbilder: nee
Sagt jag älskar dig till någon idag: tror inte det
Varit kär: tror det
Stulit någonting: ne
Lämnat landet: haha ja
Tuttat eld på nått: japps
Gjort något olagligt: vet inte


HUR:

Går du: va?ormalt?
Svarar du i telefonen: Hallå
Fördriver du tiden: datorn och tvn
Mycket pengar har du: behöver mermermer
Tjänar du pengar: ibland
Ofta diskar du: vi har diskmaskin
Ofta städar du: typ aldrig
Många stör du dig på: hihi det finns några stycken
Ofta träffar du din familj: every day

TROR DU:

Att du kommer bli något: jepp ofc
På gud: nee tyvärr
På rymdvarelser: haha absolut
Att folk tycker om dig: hihi vet faktiskt inte
På ett liv efter detta: man kan ju alltid drömma
Att fiskar kan tänka: yee
Att du kommer leva länge: jepp ca 120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0