Hedda- har pluggat färdigt

Hejsan nu har jag pluggat klart för kvällen har hunnit se lite på DH också. Jag tror att jag kommer få VG på SO prov  för jag förstod inte riktigt hur man skulle jämföra och så där. Har inte så mycket att skriva om och inga bilder heller men jag såg att söta Emilia hade skrivit lite resultat så då kan jag också göra det då:)

Matte prov: IG
Engelska test:VG+
Engelska text: VG
Historia prov: MVG
Svenska, hela kapitlet: VG+
HK, praktiskt prov: VG-
Biologi prov: VG-


 Ska ha omprov i matte på tisdag och då måste jag få G.
Yeye nu tänkte jag gå och ta en ipren för jag har SKIT ont i magen och jag tror jag dör snart, okej kanske inte dör men nästan. Men ni andra får ha det bra, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0