Hedda- hittade kameran

Heelllu nu har jag precis kommit hem. På dan idag var jag först med Emilia oc h vi såg satc filmen hemma hos mig för pappa hade köpt den sen åkte vi och träffade Linnea och Lisa och så gick vi till Cafe fix. Sen skulle alla  åka hem och äta middag men som vanligt stannade jag och Emilia och pratde på torget och sen följde jag henne hem. Efter middagen åkte jag och Linnea och träffade Gukke, Micke och Måns och lite senare kom lite andra söta tjejer också.
De har varit en härlig dag och en bra start på höstlovet. och det visade sig också att det var Lisa som hade min kamera så ja det kommer bli bilder.
Nu är jag ganska trött och jag ska upp tidigt imorgon för kl 11 ska vi träffas på polisbadet.

Yeye här kommer lite bilder iallafall:

Emilia på FIX


Och Linnea på FIX


Jag och Lisa

Söta Emilia på torget

Hahah och sen kände hon för att dansa lite


Visst ser det snyggt ut?:P

Puss och God natt för nu ska jag se på TV och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0