hedda- höstlov!!!!

Heellu idag är det första dagen på hötlovet, woho. Det ska bli så himla skönt att vara ledig en hel vecka.
Tyvärr så kan jag inte lägga in några bilder från igår för jag hittar inte min kamera, de finns en litan risk att jag tappade den på Idol igår. Men jag ska ringa Emilia och se om hon har den.
Nu håller jag på och försöker få tag på Vikku för jag ska ju träffa henne och ge henne pengar, men hon verkar inte vilja svara så jag försöker om en stund. Idag hade ju Nea, Emilia, Lisa och jag tänkt att gå och bada på polisbadet men dem stänger typ 11 så vi skiter i det. Men det är ju jättefint väder ute så jag får se vad som händer.
Yeye nu ska jag å och fortsätta ringa Vikku men ha en bra dag, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0