hedda- ingen söndagsångest

Åååhh det är skönt, det här är första söndagen på evigheter som jag inte har haft söndagsångest. Det känns jättekonstigt att på en söndag bestämma vad man ska göra på kvällen.
yeyey jag orkar inte berätta om vad jag har gjort idag men Emilia kanske gör det senare. Ikväll ska jag ut, vet inte riktigt vilka jag ska träffa. Linnea ska jag iallafall träffa. Och imorgon ska jag och hon till Nacka C för dem har nyss byggt om där så nu är det skitstort så vi ska vara där typ hela dagen och äta lunch där. Så det ska bli mysigt.
Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag sticka.
När jag kommer hem ikväll får ni lite bilder från dagen.
Nus ska jag läsa lite andra bloggar så ni får ha det så bra:)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0