hedda- inte skrivit på länge

Heellu, förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men det är så skönt att vara ledig så jag orkar inte. Men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen iallafall.
Igår kväll åt jag och emilia middag här hos mig och sen stack vi ut och träffade lite folk i fredhäll.
Typ 9 stack jag och Emilia till mc donalds för att träffa Amelia och två kompisar till henne. Men dem behövde sticka typ direkt så vi åkte hem till Amelia och åt chips och såg på DH. Kl 10 behövde jag och Emilia sticka och då gick jag ner till madre och hämtade lite kläder och satc filmen. Sen såg jag och padre den men jag somnade efter halva för jag var så jävla trött.
Idag ska jag först till farfar men jag väntar på att padre ska komma hem från nåt möte så vi kan åka. Sen kommer jag hem runt 4 och då tror jag att jag ska träffa Emilia och kanske Amelia och sen ska vi ut ikväll. Jag tror att jag ska sova över hos Emilia också.
Yeye nu måste jag gå och klä på mig men ni får ha en bra dag.

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0