Hedda- kom precis hem

Hellu, ikväll har jag varit med Vikku, Lotta, Lisa, Måns och Micke. Vi satt typ i kronis hela kvällen men det var mysigt:)
Kl 11 skulle Lotta och Vikku vara hemma så båda gick hem. Sen skulle micke och måns vara hemma halv 12 så jag och Lisa åkte med dem till fredhäll och sen stack vi också hem. Jag skulle egentligen också ha varit hemma kl halv 12 men jag kom typ 5 i 12 istället men det var lugnt. Nu sitter jag här och ser på nån konstig film. Är inte speciellt trött så jag är nog uppe ett tag till.
Just det jag lagade min gamla mobil, jag satte i mitt nya batteri och så funkade den. Asså den är ju inte jättebra men den är bättre än min andra.
Yeye nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0