Hedda- lagt in bilderna nu

Emilia nu är bilderna inne:D

Jag pratade med Emilia och hon ville bara lägga på hela tiden, håller ni inte med om att det är lite tarvel?
Yeye nu har vi lagt på för hon fick typ inte prata längre och jag har  pluggat klart för kvällen:)
Sitter och lyssnar på min favorit låt, Walking in memphis med Bruce springsteen, den borde alla ladda ner asså, den är fantastisk. Love it.
 Jag såg förresten att vi hade fått besökarrekord igen, jippie.
Klockan är snart 9 och jag är trött, det har nog aldrig hänt förut men jag tänkte faktiskt gå och lägga mig om ett tag. Det är så himla skönt och vakna och vara helt utvilad och pigg, fast det händer nästan aldrig.
Nu tänkte jag kolla runt på lite kläder på internet, om jag hittar nåt snyggt lägger jag självklart in det. Ha en super bra kväll.

Pussselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0