Hedda- lalalalalaa

Heelllu alla söta läsare nu är måndagen snart slut och då är det snart helg igen. Min dag började med att jag och Lotta tänkte byta till syslöjd men fick inte det sen sket vi i halva Träslöjden och gick och köpte godis istället. Men sen gick vi iallafll till träslöjden när det var typ 20 min kvar men vår lärare jesper var inte argare han var bara ännu snällare än vanlig. Sen har dagen flytitpå som vanligt. Fick tillbaka mitt matteprov, fick IG så det blir omprov om en vecka. Men jag har bestämt mig för att klara det. Fick också tillbaks massa med svenska grejer och betyg på hela det här avsnittet och jag fick VG+ så jag ska försöka höja mig till MVG. Efter skolan åkte jag och Emilia till Fridhemsplan och Gick till MC donalds och till Åhlens och provade kläder men jag hämtade bara kläder till Emilia som hon skulle prova eftersom jag inte ska köpa något.
OJ sry skrev inte klart inlägget förut men nu har jag ätit och tänkte plugga SO. Såg att Emilia hade skrivit massor  så det är ju braa.
Ha det bra ni får en dagens outfit lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0