Hedda- längtar redan efter nästa helg

Heej, idag har jag haft den värsta söndagsångesten någonsin. Jag vill verkligan inte gå i skolan, jag vill bara ha helg. Det jag längtar mest efter är höstlovet, tänk va härligt att bara kunna vara ute varje kväll. En smart ide är att planera vad man ska göra då, för då blir iallafall jag gladare. Nu har jag gjort en sida matte och gått igenom vad jag inte förstår men det gick ganska snabbt eftersom det är det jag har fått fel på(ganska mycket) som jag inte förstår så jag ringade bara in allt jag hade fått fel på.
Jag och Emilia har försökt att fixa en header men det går inte så bra, tyvärr. Men jag ska fortsätta med det och tillslut funkar det väl. Vi har tagit ganska mycket bilder idag också så Emilia lägger in dem sen, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0