Hedda-måste spela match

Heejsan, idag har jag varit inne i stan med några kompisar. Vi åt lunch på ett cafe som ligger bredvid Wayne's på drottninggatan och dem hade sjukt goda mackor. Sen kollade vi på lite kläder men mest skor, jag hittade ett par jag tror jag ska köpa men ni får säga vad ni tycker. Emilia provade en skitfin ljusblek rosa kappa på Zara som jag absolut tycker att hon ska köpa, men hon lägger nog in en bild på den senare. Sen provade jag uggs också för Vikku ska ju köpa till mig i New york så jag måste veta vilken storlek och färg jag vill ha. Men jag kunde inte bestämma mig och alla färger och storlekar faans så jag år till Mathilde i helgen och kollar.
Nu ska jag snart iväg och spela match på stadshagen, helst skulle jag vilja stanna hemma nu och ta ett bad och äta glass men skitsamma. Nu ska jag gå och byta om och sen sticka.

Här kommer lite bilder från dagen:


Elin på cafèt


Och min supergoda lunch


Haha Anina:)


Och lisa:)


Elin, Nea och Jag(jag ser likblek ut vafan, måste sola solarium på höstlovet)


Emilia och Rebecca:)


Visst är Emilia skitfin i skinnjacka?:)


Skorna, vad tycker ni? dem är finare i verkligheten men jag är inte riktigt säker.
Det är ungefär 10 cm klack.

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: cornelia

nja. tycker dom var inte så fina du är värd finare :)

2008-10-23 @ 19:57:31
Postat av: Anonym

Dom var lite annorlunda, men jag tycker dom var snygga :) Köp!

2008-10-23 @ 22:48:59
Postat av: etinnag

dom är fina då blir du lång värsata modelen=)<333

2008-10-24 @ 09:25:18
URL: http://etinnag.blogg.se/
Postat av: elin

jaha, dem, jag har också testat dem, de är jättesnygga!

2008-10-25 @ 14:51:21
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0