Hedda-möte med alla föräldrar

helllu, nu har jag precis kommit hem. Jag har haft matte idag också, vi ska ju ha det hela veckan och sen hade vi musik på eftermiddagen. Morgan(fältaren) ville prata med mig idag också och jag ba tänkte vad faan är det nu? Och sen satt vi i ett litet rum och pratade och då hade han på nåt sett fått reda att vi hade tänkt att vara hemma hos mig i fredags från början. Så han skulle typ ringa mina föräldrar och grejer. Så då ville pappa prata med mig också. Så jag kom precis därifrån. Jag berättade att ju att vi hade tänkt vara hemma hos mig och så men inte så många, men han blev inte arg så det är lungt. Nu kl 7 ska alla föräldrar ha möte med fältarn om fredagen och om bråket och det, men det ska bli roligt att se vad dem pratade om sen när dem kommer hem.
Yeye nu ska jag äta middag och senare ikväll är det ugly betty och DH så det kommer bli en skön kväll för mig.
Ha det bra.

pusss♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Åh tack du! :) Puss

2008-10-21 @ 21:57:24
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Erik

HATA fältarna jävla ***ungar ska altid lägga sig i

2008-10-22 @ 19:07:59
Postat av: Ess

Asså vet nån va som hände med Måns i fredags???

2008-10-23 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0