Hedda- nya skor

Heellu, idag har jag varit i skolan. På vår sista lektion hade vi spanska prov, det gick helt okej fast jag chansade på hälften. Imorse hade vi praktiskt prov på hemkunskapen och det gick också ganska bra, men vi får veta nästa vad vi fick för betyg. Jag gick hem direkt efter skolan för att plugga till matteprovet imorgon men jag sitter fortfarande framför tvn och ser OTH. Jag såg förresten precis att det är premiär för Gossip girl på söndag kl 7, det får jag inte missa.
Nu försöker jag bestämma mig för vad jag ska köpa för skor den här hösten/vintern.
Jag vill ha ett par converse, ett par högklackade med platå, ett par ankelboots och ett par stövlar med klack. Men jag kan ju inte köpa 4 par skor, det kommer bli lite för dyrt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig.
Nu ska jag försöka plugga lite så jag inte får IG imorgon.







Kommentarer
Postat av: Elin



Köpte idag! :) <3

2008-10-04 @ 00:42:11
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0