Hedda- orientering:(

Heelllu , nu ska jag strax äta middag. Idag efter skolan åkte jag ju in till stan med Vikku och sen kom Lisa också, sen var vi vär till typ 6 för dås kulle jag träffa mamma för vi skulle köpa present till en bebis.
Jag kom precis på att jag måste gå och köpa matsäck till vår orientering imorgn, jag tror jag ringer Emilia för  hon behöver väl också matsäck. Jag pratade med Linnea också och hon kommer imorgon  så då kör vi tillsammans, haha vi ska typ springa hela tiden men jag tror inte att det kommer gå så bra. Men man kan ju alltid försöka. Nu ska jag äta middag och förlåt för att jag inte läggr in bilder men jag tänkte gå och hämta laddaren hos pappa så att jag kan ta bilder imorgon.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0