Hedda- precis kommit hem

Heeej, nu har jag precis kommit hem. Skoldagen var inte så jobbigt förutom engelska provet men det gick helt ok ändå. Efter skolan gick jag, Emilia, Anina och Antonia hem till Antonia där vi satt och pratade och åt choklad. Vi har även gjort upp fredagens planer som nu tyvärr har blivit lite ändrade efter att det uppstod lite problem. Och just det bara så alla vet så ska vi inte vara hos mig som det var tänkt utan vi är nog ute, kallt jag vet men det blir nog lättast så. Men det blir nog kul iallafall.
Sen på natten ska vi sova här hos mig eller hos Linnea, det blir nog där inga föräldrar är hemma:)
ÅÅÅH jag längtar efter helg, jag vill inte gå i skolan. Men mest av allt längtar jag efter höstlovet. Men jag kommer inte ha ett enda öre när höstlovet kommer. För jag har 150 kr nu och de kommer antagligen gå åt i helgen.
Yeye nu ska jag äta middag och sen ska jag se på TV. Jag ska inte göra en enda läxa ikväll för det är min läxfria kväll. Jag bestämde nu att jag ska ha en läxfri kväll i veckan för annars kommer jag seriöst blir deprimerad.
Oj vad långt inlägget blev, förlåt, jag hoppas att ni ändå har orkat läsa om mitt ointressenta liv.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0