Hedda- rolig kväll:)

Heej, har haft en jättemysig kväll:). Vi skulle ju ha ätit på lilla capri men det blev så klart MC donalds men det gjorde inte mig något för jag var ändå inte hungrig. Sen var vi i kronis hela kvällen men sen på slutet var vi lite på Kuggen för Amelia och dem var där och då kunde jag åka hem med dem också. Dem som var med under kvällen var Jag, Vikku, Linnea, Lotta, Essie, Lisa, Amelia, Jessica,Josefin,Danielle,Subani Alex, Gukke, Måns, Timman, Jojje, Micke och sen kom Elin och Moa förbi en liten stund också. Förlåt om jag har glömt någon:)
Imorgon ska jag ju till min gammelfarmor så jag ska gå upp typ 8 men jag sover nog i bilen också, men jag tänkte iallafall inte somna så sent ikväll. Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Alex

skiit kul! :)<3

2008-10-11 @ 00:08:14
Postat av: Jossan

du glömde mig :(

2008-10-11 @ 14:16:00
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: hedda

Förlåt glömde ganska många såg jag, sry

2008-10-11 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0