Hedda- shoppingberoende

Heejsan, nu har jag pluggat klart matten och ska bara läsa igenom fysiken. Kl 10 är det "Lipstick jungle" och jag vill vara klar innan det börjar. Angående rubriken, Linnea skrev en kommentar lite längre ner om att jag börjar bli shoppingberoende och jag är fan rädd för det. Haha kanske inte beroende men assåj ag vill bara ha mer kläder och skor hela tiden. Om jag kommer hem en kväll och har köpt någonting nytt blir jag glad hela kvällen av det och dagen efter också, känner alla så?
Och om jag ska sova och typ inte kan somna för att jag tänker på en skräckfilm(det händer mig ganska ofta) så tänker jag på kläder och somnar direkt. Hehe sjukt?:P
Yeye jag tänker iallafall inte försöka bli av med  "beroendet" men däremot ska jag försöka tjäna mer pengar:).
Nu måste jag gå för jag ska ringa Lisa och se om det blir idol imorgon för Emilia måste veta det, för annars ska hon sova hos mig. Men Linnea och dem trodde att jag skulle sova hos Lisa men det hade jag ingen aning om, hehe ett litet missförstånd där.
Men ha en bra kväll och ni som har kanal plus glöm inte Lipstick jungle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

2008-10-02 @ 21:45:31
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: ja den e bra faktiskt :D

2008-10-02 @ 22:05:30
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, du behöver inte känna dig ensam om det, tänker precis likadant, förutom det där på kvällarna :)<3

2008-10-03 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0