Hedda- ska in till stan

Heeellluu, nu är jag hemma hos vikku och vi ska snart in till stan, Lisa kanske ska med också. Jag har försökt ringa Emilia också men hon är inte hemma och svarar inte på telefon. Vi har haft en lätt dag idag förutom provet men jag tror det gick helt ok. När jag skulle gå  från skolan så RAMLADE jag i trappan fattar ni va pinsamt ok det var inte pinsamt för ingen så typ men jag deriöst flög utför trappan framlänges. Sen ropade jag på Emilia så hon fick komma och hjälpa mig men som vanligt skrattade hon bara men det kan jag faktiskt förstå, det skulle jag också ha gjort:).  Yeye nu tjatar Vikku på mig att vi ska sticka så jag skriver ikväll, ha detbra tills dess.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0