Hedda- ska ut

heelllusan, nu ska jag snart sticka, vi är några st som ska äta på lilla capri eller vi blir nog ganska måga. Idag har jag varit i skolan, först hade vi musikprov(det gick faktiskt bra) men efter lektionen pratade phille(vår mentor) med oss som fått IG på matteprovet och nu ska vi ha matte hela elvens val veckan:( tråkigt tråkigt men sånt är livet efter det åkte vi iallafll till kista för att gå på skolbio och filmen var grym. Den heter "Freedom writers" och alla borde verkligen se den. Efter skolan så åkte jag, lisa, lotta och vikku hem till vikku och var där ett tag sen skulle hon på träning så då åka alla hem men nu ska vi snart ses igen. Jag skriver när jag kommer hem inatt vad som har  hänt under kvällen men ha det bra och glöm inte att ringa om ni har tråkigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0