Hedda- snart är måndagen slut

Heellllu, nu har jag snart överlevt ännu en måndag. Jag hade sovmorgon imorse och sen hade vi håltimme från träslöjden. Efter skolan så satt Jag, Lotta och Vikku och väntade på Essie och sen åkte vi hem till Lotta där vi tänkte göra oss iordning för träningen men sen när vi satt där i köket  och åt så bestämde vi oss även den här måndagen för att skippa träningen. Så vi var hemma hos Lotta ett tag och sen gick vi till Västermalmsgallerian när Vikku behövde gå på träning. Här kommer lite bilder från dagen.



Jojje och Alex


Söta Vikku


Essie hemma hos Lutta


Lutta:)


Haha visst ser det gott ut?:P


Hihi Vikku


Lutta dansar i soffan

Nu ska jag plugga lite Engelska till provet imorgon, men ni får ha en bra kväll.

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Lutta

TAAAAAAAAAAAAAAAAAA BORT CP BILDEN!

2008-10-13 @ 21:10:21
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0