Hedda-storgrät

God morgon, igår hade jag en lugn kväll, pappa och jag gick och hyrde film. Fast jag somnade eftr halva men den var ganska bra så jag tänkte se klart den nu. När vi åt middag igår började jag storböla helt plötsligt. Vi hade pratat om fredagskvällen och sen pratade vi om nåt annat och då började jag gråta. Jag vet inte riktigt varför men jag tror det är för att jag är jättestressad över skolan och sen så för allt som hände i fredags för det var ju jävligt läskigt. Men min familj blev iallfall väldigt orolig så vi typ satt där och pratade i 2 timmar. Jag hade ju tänkt att övertala pappa att få gå ut men jag orkade inte och ingen annan fick typ heller gå ut. Så det var min kväll.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag har iallfall lovat att ringa Vikku men jag tror inte att hon är vaken än. Om inte nån jävla konstig människa hade ringt fel till mig kl 9 så hade jag nog också sovit. Och när jag vaknade var jag helt säker på att det var måndag men sen efter typ en kvart förstod jag att det var söndag och blev överlycklig.
Ne nu ska jag gå upp och äta frukost , pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0