Hedda- tråkig dag

Heejsan nu är jag hemma hos lilla söta vikkan. Mamma ska hämta mig om en kvart, kl 12 alltså. Dagen har varit ganska tråkig kom tillbaks från min gammelfarmor kl 10 men eftersom jag blev lite sur på mamma då lät hon mig vara ute till 12:). Underbara bara vikku, Lotta och emilia kom och mötte mig när jag var på väg till Alex och sen var vi där ett tag och sen har vi bara gått runt på fridhemsplan. Har faktiskt inget mer roligt att tillägga förutom att jag ska köpa en jättfin tröja imorgon:) kul va? Yeye nu ska jag snart sticka men först tänkte jag socilisera mig lite med min fina vikku. Vi pratar resplaner, ni får höra mer om det någon annan gång, ha det bra nu. Puss och kanske god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0