Hedda-undrar hur det är att vara ung mamma?

Heejsan jag sitter här och ser på pretty women samtidigt som jag läser bloggen ungmamma15.se som Emilia skrev om i förra inläggt. Jag undrar verkligen hur det är att få barn när man är 15. Jag tror att det skulle kännas som att man missade så mycket, alltså man skulle ju såklart älska barnet och så men jag tror att jag hellre vi ha barn när jag är runt 30 men jag skulle inte göra abort om jag var runt 20. Det skulle ju vara jättejobbigt att göra abort också. Men den här tjejen som bloggar verkar verkligan jättemodig och jag tycker hon är jättestark som orkar vara både mamma åt en 2åring och gå i skolan. Jag själv skulle faan bryta ihop av trötthet, men jag tycker iallafall att ni ska läsa bloggen. Det är jätteroligt att läsa från första inlägget när hon var gravid och se hur det har gått. Yeye nu ska jag läsa lite andra bloggar också men ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0