Hedda- vågar jag?

Heejs svejs, idag har det varit en lång dag. Typ kl 2 åkte jag och Lisa in till stan för vi ville fika. Sen stannade vi kvar där och sen träffade vi Linnea också. Lisa hittade 2 jättefina koftor på BIKBOK och jag köpte knästrumpor, så nu är bara frågan om jag vågar använda dem? Men jag tror faktiskt att jag ska ha dem imorgon för vad är det värsta som kan hända egentligen, typ att alla tycker det är jättefult menmen jag får väl ta den risken.

 Idag började gossip girl också, och faan vad det är bra, jag älskar det. Jag och Lisa såg det hemma hos Vikku och sen åt vi där och det var jättegott men jag kom hem typ 10 och jag skulle vara hemma halv 9 men det var nog lugnt.
Har tyvärr inga bilder från idag för min kamera laddade ur, och nu glömde jag laddaren hemma hos pappa så det blir inte några bilder imorgon heller om inte Emilia tar lite.
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig för jag är jättetrött, så sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0