Hedda- väntar på cola light och chips

Helu, jag och emilia väntar på att padre ska komma hem med Cola light och chips. Vi har inte hunnit köpa så vi hoppas på atthan hann det.
Emilia glömde att skriva i förra inlägget att jag köpte nya skor idag på H&M. Jag har ju letat efter klackisar med lite platå, hade tänkt mig svarta men det fick bli gråa och dem var faktiskt fina tycker jag. Nu satte Emilia på sex and the city så vi ser  väl några avsnitt. Men det blir mest slötittande eftersom vi har sett alla avsnitt eller jag iallafall.

ursäka den smutsiga strumpan:P


men visst är skorna fina?:D

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, jag ska typ också köpa dem där, dem är jättesnygga, men jag kunde typ inte ha dem? Hatar mina elefantfötter!

<3

2008-10-04 @ 00:43:47
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0