Hedda- vart på stan

heej, nu har jag precis kommit nefter att ha varit hela dagen på stan med Vikku. Jag köpte faktiskt ingenting:) , bara fika men det räknas inte. Men jag provade converse och jag kan inte bestämma mig om jag vill ha höga eller låga, vad tycker ni? Jag har iallafall bestämt mig för vita. Om typ en timme ska jag äta middag och nu har jag inte så mycket att göra.  Så nu sitter jag här och ser på nån fotbollsmatch(det är inte jag som valt kanal:P). Senare ikväll ska jag träffa vikku igen, jag tror vi ska hyra film eller nåt för vi båda är ganska trötta.

Här kommer lite bilder:)


Vikku sötnos


På väg ut från MONKI


Hahah fin bild


Vikku på MODA


Och jag som fikar
Dagens outfit kommer senare, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0