Emilia- Frankrike

Godmorgon ! Pappa ska hämta upp mig på ekerö och sedan lämna av mig inne i stan för att rebecca har mitt busskort , jag glömde det i hennes väska .
Sitter och längtar efter frankrike . Jag kommer åka till Frankrike 2-3 gånger i år .
Dagen efter skolavslutningen åker jag med pappa och familjen i en vecka till Frankrike , 2-3 veckor efter det så åker jag med mamma och familjen i 3 veckor till vårat hus som ligger i Italien men på gränsen till Frankrike . Sen när vi kommit hem därifrån så kommer jag bara vara hemma i 3-4 dagar sen åker vi tjejer till Frankrike i en vecka !! Vi kommer åka från 4 Augusti till 11 Augusti , när det är som varmast utomlands .

Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn .. pus på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0