Emilia- Godmorgon

God morgon , har ni sovit gott ?  Jag och Amelia somnade iallafall inte förrens 2 och jag vaknade kvart över 8 , jag kunde verkligen inte somna om så jag gick upp , Amelia ligger fortfarande och sover och jag vill inte väcka henne . Hon har inget roligt morgonhumör , haha ..
Igårkväll blev det inte som planerat , dom som skulle komma bodde i Hässelby långt ifårn Ekerö så dom orkade inte komma . Men jag och Amelia gick ut på en promenad för jag måste fan lära mig hur området ser ut . Vi höll fan på att gå vilsna.

Idag är det valborg och det är så himla fint väder ute , så jag blir extra glad ! Vad ska alla göra ikväll då ? Jag och dom andra ( orkar inte skriva alla namnen) ska först till en brasa som ligger i Alvik eller Vasastan , Efter det ska vi på fest någonstans , det har vi inte bestämt än . Senare hämtar pappa upp mig, Hedda och viktoria för att dom ska sova över här på Ekerö .
Valborg = Alkoholens dag . Hoppas alla tar det lugnt ikväll med alkoholen , Jag ska vara nykter ikväll , man får ändå bara skit när man dricker från sin föräldrar+ att om jag skulle dricka innan och bli påkommen så skulle  jag inte få åka till Frankrrike med tjejerna , jag skulle bli så ledsen om jag inte fick följa med . Jag kan själv erkänna att jag inte kan ta kontroll när jag dricker ( stolt över att ha märkt det sjäv ) nej men därför ska jag sluta med alkoholen , kostar bara grymt mycket pengar och det blir bara problem i slutändan .

Det här blev ett inlägg om lite allt möjligt..


Så här ser det ut utanför mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0