Emilia- Har man tråkigt så har man ..

tju.. Har haft lite tråkigt så jag har målat naglarna och sprutat på mig brun utan sol , jag är rädd att det kommer bli fläckigt .
Sen har jag också spanat in mina snygga grannar , haha !
Väntar på att filmen " Och så kom Polly " ska börja , jag är nog den enda som aldrig har sett den . Fan jag stinker sån där brun utan sol ! funderar på att hoppa in i duschen det sista jag gör innan jag ska sova , då har det nog sjunkit in i kroppen.
Imorgon ska jag också köpa en ny maskara eller foundation , jag behöver båda dom sakerna men jag har inte tillräckligt med pengar . Jag måste också börja samla ihop till 2000 kr som jag ska ha i Frankrike . Det enda mitt liv består av just nu är läxor och att fixa fram pengar . Men jag kommer ju få pengar för mina slutbetyg , en liten lättnad . Några hundra lär det ju iallafall bli .

haha bjuder på den !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0