Emilia- Hemmadag

Hejsaaaaan !
Idag har jag bara varit hemma för vi ska till landet senare . igår var en lyckad kväll , ångrar lite grejer men annars var det kul . Alla är ju fan borta , Viktoria åkte till London idag , Clara åkte till sin mormor och morfar som också bor på Ekerö , Rebecca åkte till landet . Hedda är hemma men hon skulle på påsklunch så vi kunde inte göra något idag :( Amelia kommer hem från Spanien idag , men så åker jag bort . typiskt ! Har saknat henne , hon är säkert jätte brun .
Ser inte fram emot den här helgen , jag kommer bara plugga,plugga och plugga ! Ska ju göra fysikprov . Jag har 3 prov att göra när jag kommer tillbaka , SO,Fysik , och omprov på Engelskan .

Juste igår shoppade jag på dagen , 3 par skor , ett bpar ballerina som var jätte rosa , ett par klackskor ( kanske 5 cm) ljus lila , och sen ett par skor till som var svarta och som  kanske hade 2 cm klack . Jag kör på färg skor i år . Sen köpte jag en kort jeansjacka ,underkläder , baslinnen , strumpor , Rosa tjocktröja . Ja mycket bas grejer . ska försöka hitta en kamera så jag kan ta kort på allt . På Tisdag börjar skolan igen , jag som inte har varit i skolan på en månad . Kommer kännas ovant att sitta vid skolbänken igen .

Nu ska vi snart dra till Ekerö , vi har ju dator på landet , om internet funkar så kommer jag att uppdatera lite . Finns väl inte så mycket att berätta om vad jag gör på dagarna där . aja vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0