Emilia- Hemska dagar

hej .
Jag har varit riktigt sjuk dom här dagarna , det började ju i måndags . Natten från måndag och tisdag var hemsk jag låg och frös o svettades och låg vaken i en timme hit och dit . sen i Tisdags hade jag jätte mycket feber och ont i huvudet , på morgonen skulle jag gå upp och ta saft , påvägen tillbaka till mitt rum så svimmade jag , när jag vaknade var mamma där och lyfte upp mina ben och torkade bort all saft från golvet .
Sen i Onsdags hade febern gått över lite men den här dagen var det mest halsen som var mest drabbad och så mådde jag så sjukt illa p.g.a att jag inte ätit något på 2 dygn , levde mest på saft. Iallafall vi åkte till Sjukhuset och satt där i en timme och jag mådde fortfarande illa . så jag sprang in på toaletten ifall jag skulle spy , men det gjorde jag inte . Sen blev vi inropade i ett rum , läkaren ville sticka ner en lång tops som dom sedan kunde skicka vidare till ett labb för att se vad det var för sjukdom . Så hon hade den där äckliga pinnen i min hals i 5 sekunder och efter det spydde jag , i en papperkorg bredvid läkaren ! ( pinsamt ) Sen efter det fick jag ta blodprov i fingret . Man kan iallafall säga att allt har hänt under dom här 2-3 dagarna . Nu mår jag iallafall bättre och har börjat äta lite igen . Tror inte jag kommer till skolan imorgon . Men när jag kommer tillbaka så har jag 4 prov att ta igen för vi har Matteprov imorgon och jag kan verkligen ingenting! Stackars mig.. Ska hem till Pappa imorgon och jag ska vara där hela helgen . Jag ska bara plugga,plugga och plugga hela helgen . Mitt mål är att jag ska kunna göra 2 prov när jag kommer tillbaka till skolan . hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0