Emilia- Haha jätte kul Hedda !

Nej jag ska inte sluta blogga , det var Heddas tråkiga April skämt . Jaja igår gick jag hem från praoen för att jag inte mådde så bra , och idag var jag också hemma . Hedda stannade också hemma . så vi gick på en promenad . Idag var det riktigt härligt väder ute och vädret ser ut att stanna i några dagar till iallafall . Imorgon ska vi till praone igen "/ På fredag så måste jag vara ensam där för Hedda ska ju till Krakow .
Idag tog jag också bilder som jag ska skicka in till någon agentur  . Jag tror jag kommer skicka in till Mika och Agent46 . Men jag vet inte om Mika eller stockholmsgruppen är bäst ? Mamma tycker Mika så jag tar nog den . Och nu har Mamma bokat resan till Frankrike :) Jag, Rebecca , Viktoria , Hedda och Clara ska till Frankrike där Rebeccas farmor bor . Mellan 4-11 Augusti åker vi . och innan det kommer jag ha varit utomlands i 4 veckor . Så jag får hoppas att jag blir brunare i år !
Haha jag solade solarium i 1 timme och 20 min hemma idag . så 40 minuter på varje sida . Blev inte bränd iallafall . det var nog låg värme .
Pratade med MIchaela i telefon för en halvtimme sen . Hon ringde och grät jätte mycket . Så vi satt och snackade i en timme ungefär . Känner mig ledsen för lite saker så de var skönt att prata ut med henne !
Mycket grejer i ett inlägg men ni får stå ut . puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0