Emilia- mätt och glad

Ja , mätt och glad förklarar ju vad jag är just nu . Har ätit så grymt mycket mat för att jag var jätte hungrig när jag kom hem . Den här veckan kommer jag bo på Ekerö eftersom att mamma och resten av familjen ska till Italien , jag fick inte följa med för att jag redan varit borta så mycket från skolan och för att jag ska utomlands så mycket i sommar . Men jag tycker ändå det är orättvist att inte jag fick följa med .. Men jag såg nyss på vädret och det verkar nästan vara varmare här i Sverige än i Italien .
Imorgon är det elevensvaldag och jag ska sitta i studion hela dagen och plugga matte för att sedan kunna göra mitt matteprov som jag missade när jag var sjuk . Sen på onsdag ska jag jobba Engelska för att jag ska kunna göra mitt engelska prov som jag fick ig på .
Nu ska jag titta på reprisen av robinson på tv4.se eftersom att jag missade helgens avsnitt . Jag tycker faktist dom har lyckats göra robinson bra . puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0