Emilia- Mer och mer

Haha jag har hittat fler låtar som man lyssnade på när man var liten .



ketchup låten minns väl alla , haha


 
Macarena låten , vet inte vad jag ska säga om den , 2 gubbar som sjunger , men charmiga är dom .

 
Mina närmsta kompisar som har känt mig sen jag var liten vet att jag avgudade ATEENS , haha och jag kan erkänna att vissa av deras låtar fortfarande är lite bra . * skäms* Jag antar att jag gillar dagispop .


Några av er måste iallafall komma ihåg dom här låtarna . Det gör jag iallafall . Nu börjar robinson , bye !

Kommentarer
Postat av: amelia

ketchup låten, kan fortfarande fan den där jävla dansen till och allt! ;D

2009-04-19 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0