Emilia-My heart will go on


Den här låten får mig verkligen att gråta . Jag och Hedda läste lite inlägg på bloggar om Malin Karlsson och så började vi lyssna på en här låten , man får lite tårar i ögonen , fast vi inte kände henne . Men vi kan verkligen inte förstå hur hennes kompisar/familj/släkt orkar allt det här. Själv sitter jag och tänker på hur jag skulle reagera om någon sa att någon av mina kompisar skulle ha dött . Skulle gråta floder.. Iallafall jag känner verkligen medlidande till alla som kände henne .
Vila i frid Malin Karlsson .

Kommentarer
Postat av: tinna

vad är det som har hänt med henne???

PUSS hoppas att ni har ett bra lov

2009-04-08 @ 16:17:17
URL: http://etinnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0