Emilia- Shopping

Hello !
Idag efter praoen åkte jag , Hedda, Clara , Rebecca och Åsa in till stan och tittade lite på kläder m.m och jag köpte en brun skinnjacka från H&M för 250 kr , HALVA PRISET ! Den är jag iallafall supernöjd med .
Clara var ledig från sin prao idag så hon satt vi vårat cafe hela dagen ! Typ från halv 11 till kl 4 . Så det var trevligt med sällskap . Imorgon åker ju Hedda till Polen så jag kommer få praoa själv . Inte alls kul .
I Helgen ska jag till Ekerö och bara ta det lugnt och så måste jag plugga lite . sen kommer jag hem på måndagen igen . Jag har inte direkt planerat så mycket på påsklovet , på Fredagen så kommer jag åka till landet :( Enligt mamma så ska man umgås med familjen på påsk , det gör tydligen alla , fast ingen av mina kompisar ska umgås med familjen . Så vet inte om det riktigt stämmer asså ...
Har precis pluggat SO på datorn , vi ska ju skriva om nått företag , haha jag valde att skriva om en godisfabrik . Lite typiskt mig .

Ska lägga mig i soffan och slöa nu , hööörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0